بازدید افشارزاده از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد، بوکس، جودو و تکواندو
نوشته شده توسط : احسانی
صبح امروز صورت گرفت
بازدید افشارزاده از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد، بوکس، جودو و تکواندو

خبرگزاری فارس: دبیر کل کمیته ملی المپیک در نخستین روز از روز کاری سال 91 از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد، بوکس، جودو و تکواندو دیدن کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید افشارزاده از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد، بوکس، جودو و تکواندو

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه بازدیدهای سرزده بهرام افشارزاده از اردوی تیم های ملی صبح امروز وی با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب از اردوی تیم ملی بوکس که خود را برای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک در آلماتی قزاقستان آماده می‌کند، بازدید کرد.

در این بازدید دبیر کل کمیته ضمن تبریک سال نو به ملی پوشان بوکس ابراز امیدواری کرد مشت ‌زنان کشورمان بتوانند در رقابت‌های گزینشی پیش رو که آخرین فرصت آنها برای کسب سهمیه المپیک است تعداد سهمیه‌های بوکس کشورمان را به بیش از یک سهمیه فعلی برسانند.

سپس افشارزاده از تمرینات اختصاصی محمد رضا رودکی ملی پوش جودو کشورمان و همچنین تیم ملی تکواندوی امید نیز بازدید به عمل آورد و مجموعه ورزشی انقلاب را برای بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان در مرکز جهانی تکواندو ترک کرد.

افشار زاده در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو المپیکی کشورمان که با حضور فریبرز عسگری سرمربی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون و غلامحسن ذالقدری دبیر فدراسیون در حال برگزاری بود از تمرینات یوسف کرمی و محمد باقری معتمد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید فریبرز عسگری ضمن ارائه گزارشی در خصوص نحوه آماده سازی ملی پوشان و نداشتن مشکل آسیب دیدگی در بین آنهاخاطر نشان کرد تمرینات تیم ملی تا هفته آینده با کارهای بدنسازی سبک ادامه داشته و سپس با حضور تمامی اردونشینان تمرنیات تکواندو آغاز خواهد شد.

سپس بهرام افشارزاده ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی تکواندو تصریح کرد:با توجه به سوابق درخشان تکواندو در بازیهای المپیک گذشته و همچنین کادر فنی با تجربه و با انگیزه ای که در آن وجود دارد و حضور ملی پوشان باتجربه در اردو انتظار می رود در بازیهای المپیک لندن هم تکواندو کاران کشورمان بتوانند به نتایج در خشانی دست پیدا کنند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: حضور در اردوهای متعدد تیم های ملی و دیدن تمرینات ملی پوشان ما را در انجام وظایفمان دلگرم تر می‌کند و کمیته ملی المپیک هر آنچه در توان دارد برای اعزام کاروانی مقتدر به بازیهای المپیک لندن انجام خواهدداد و امید می‌رود در این مدت زمان باقی مانده تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان افزایش یابد.





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: